حاج محمدي: روبروي دايي خيلي انگيزه داشتم
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

مدافع نفت تهران گفت: انگيزه زيادي داشتم براي اين بازي به خصوص به خاطر لطف آقاي دايي در ابتداي فصل که خيلي تلاش کرد تا من به پرسپوليس بروم.


مدافع جوان نفت که حالا يک بازيکن باتجربه محسوب مي شود و در ابتداي فصل هم علي دايي خيلي تلاش کرد تا اورا به پرسپوليس ببرد در مورد بازي با پرسپوليسمي‌گويد: بازي خيلي خوبي بود هر دو تيم هجومي بودند و موقعيت داشتند اما هر دو تيم از موقعيتهايشان استفاده نکردند،من انگيزه زيادي داشتم براي اين بازي به خصوص به خاطر لطف آقاي دايي در ابتداي فصل که خيلي تلاش کرد تا من به پرسپوليس بروم، قبل از بازي هم از ايشان اجازه گرفتم و در طول بازي هم فکر مي کنم توانستم موفق ظاهر شوم.

امين حاج محمدي که رفاقت خيلي نزديکي با پيام صادقيان دارد اما در بازي با پرسپوليس در يک صحنه پيام را زد و اخراج هم شد،مدافع نفت در مورد اين صحنهمي گويد:فوتبال يک نوع جنگيدن است و قرار نيست حتي به برادرت هم باج بدهي،من و پيام هفته اي 4 شب باهم هستيم و مثل برادر هستيم اما خب در داخل زمين فوتبال رغيبيم، پيام شوک هايي که ميدهد بي نظير است قبل از بازي هم به او گفتم داداش پيام به من شوک بدهي ميزنمت،پيام هم که براي تيم خودش تلاش مي کرد در يک صحنه از آن شوکهاي معروفش به من داد و منهم با توجه به اينکه جا مانده بودم مجبور شدم او را بزنم اما بلافاصله نگران شدم که خدايي نکرده برايش اتفاقي نيفتاده باشد و سريع به بالاي سرش رفتم اگرچه من مي دانستم که اخراج ميشوم.

امين حاج محمدي در پايان در مورد تيم نفت با حضور منصوريان مي گويد:با آمدن منصوريان و کارهاي فني که ايشان روي تيم انجام داده ما بعد از گل خوردن خيلي سريع برمي‌گرديم و سعي مي کنيم جبران کنيم و در بازي با پرسپوليس هم اين اتفاق افتاد و حتي مي توانستيم گل دوم را هم بزنيم. در مجموع من فکر مي کنم علي آقا کارش را بلد است و امسال شاهد نتايج خوب نفت باشيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان